O nas

Kluczem do efektywnej pracy z dzieckiem – a do tego pracy, która sprawia dziecku radość – jest zarówno szeroka wiedza,
jak i odpowiednie podejście. Nasze terapeutki posiadają nie tylko gruntowne wykształcenie, regularnie poszerzane na specjalistycznych kursach, ale także doświadczenie w pracy z dziećmi – zdrowymi oraz z trudnościami intelektualnymi, emocjonalnymi, zachowawczymi, ruchowymi.

Ewa Dominik

Właściciel, diagnosta i terapeuta biofeedback, diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej, certyfikowany diagnosta Ados-2, provider Neuroflow, pedagog, neurologopeda, logopeda,terapeuta ręki, trener kontroli złości, terapeuta miofunkcjonalny. Moja praca jest moja pasją! Pracuję z dziećmi m. in. z niepełnosprawnością intelektualną, zaburzeniami ze spektrum autyzmu.   Posiadam certyfikat instruktora jogi dla dzieci i z sensoplastyki. Jestem trenerem umiejętności społecznych (TUS) i kontroli złości. W swojej pracy staram się wykorzystywać ciekawe i atrakcyjne dla dziecka metody i techniki pracy. Prowadzę terapię nastawioną na zadowolenie dziecka i wywołanie uśmiechu na jego twarzy poprzez proponowane aktywności. Stale poszerzam swoją wiedzę i nabywam kwalifikacje uczestnicząc w kursach, szkoleniach i studiach podyplomowych.Na co dzień jestem mamą dwójki cudownych, żywiołowych dzieci.

 

Beata Tileczek

Na co dzień pracuję z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną. W swoich działaniach, zawsze staram się podążać za dzieckiem i adekwatnie odpowiadać na jego potrzeby. Do swojej pracy zawsze podchodzę z pełnym zaangażowaniem i profesjonalizmem, a każdego podopiecznego traktuję indywidualnie. Prowadząc zajęcia dbam o to, aby dziecko ćwiczyło w taki sposób, by była to dla niego przyjemność, zabawa, a nie przymus. Dzięki takim działaniom, dzieci są chętne do realizowania zadań, a efekty przekładają się na poprawę funkcjonowania.

Jestem absolwentką studiów magisterskich  Uniwersytetu Opolskiego na kierunku Pedagogika terapeutyczna z oligofrenopedagogiką. Ukończyłam również studia podyplomowe prowadzone przez Uniwersytet Wrocławski na kierunku Wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna oraz studia podyplomowe prowadzone na Uniwersytecie Opolskim na kierunku Pedagogika specjalna z autyzmem. Ukończyłam Studia Podyplomowe prowadzone przez Akademię Kujawsko-Pomorską w Bydgoszczy
na kierunku Integracja Sensoryczna. Stale doskonalę swój warsztat pracy, poprzez uczestnictwo w licznych kursach i szkoleniach.

 

Magda Mirek

Jestem absolwentką psychologii na Uniwersytecie Opolskim oraz studiów podyplomowych na kierunku psychologia sportu na Wyższej Szkole Psychologii Społecznej we Wrocławiu. Ukończyłam także studia podyplomowe na kierunku doradztwo zawodowe. Na bieżąco pogłębiam swoją wiedzę poprzez uczestnictwo w szkoleniach, warsztatach.
Jako psycholog sportu pomogę w poznaniu i rozwinięciu możliwości. Realizuję treningi mentalne, dzięki którym można efektywnie funkcjonować podczas rywalizacji w zawodach i co najważniejsze uczą jak być profesjonalistą w codziennym życiu. Ponadto służę wsparciem w momencie powrotu do formy po kontuzji.

 

Agata Wojczyszyn

Posiadam obszerne doświadczenie w terapii dzieci i młodzieży z różnorodnymi niepełnosprawnościami oraz wyzwaniami rozwojowymi. W trakcie moich zajęć kładę nacisk na indywidualne podejście i tworzenie przyjaznej atmosfery opartej na zaufaniu i poczuciu bezpieczeństwa. Nieustannie doskonale swoje umiejętności, uczestnicząc w różnego rodzaju kursach, warsztatach i szkoleniach, aby jeszcze lepiej wspierać Państwa dzieci.

Moje kwalifikacje obejmują szereg dziedzin, takich jak Trening Umiejętności Społecznych, terapia czaszkowo–krzyżowa, terapia NeuroTaktylna, Integracja Odruchów Dynamicznych i Posturalnych MNRI® dr S. Masgutovej, terapia Integracji Sensorycznej, Kinezjologia Dennisona, Metoda Delacato, Terapia Ręki, terapia Metody Warnkego a także dwustopniowe szkolenie „Wprowadzanie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością” i Program Rozwoju Komunikacji MAKATON. 

W moim wolnym czasie z pasją poszukuję i tworzę odpowiednie pomoce dla każdego dziecka. Interesuję się także rękodziełem i medycyną naturalną. Prywatnie jestem matką trzech pełnych życia synów.

 

Beata Kmita

Jestem nauczycielem wychowania przedszkolnego, terapeutą pedagogicznym, terapeutą integracji sensorycznej.

Na co dzień pracuje w przedszkolu jako nauczyciel oraz terapeuta integracji sensorycznej. W swojej pracy staram się korzystać z zainteresowań dzieci i łączyć to w zabawę. Podczas zajęć wykorzystuję różne metody oraz techniki pracy. Staram się, aby dziecko było uśmiechnięte i chętnie uczestniczyło w zajęciach. W terapii staram się utrzymywać dobry kontakt z rodzicami/opiekunami dziecka.

Stale poszerzam swoją wiedzę i kwalifikacje uczestnicząc w różnych kursach, szkoleniach oraz konferencjach. Ukończyłam szkolenia z zakresu terapii ręki i treningu grafomotorycznego. Obecnie jestem w trakcie kursu SensoGimnastyka Mózgu. W wolnym czasie interesuje się rozwojem osobistym oraz doskonaleniem zawodowym.

 

Wiktoria Gromada

Posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi, w szczególności z dziećmi od 5 miesiąca życia do 11 lat. Swoją pierwszą pracę z dziećmi zaczęłam od projektu au pair, dzięki czemu postanowiłam rozwijać to co kocham najbardziej. Ukończyłam studia wyższe na Uniwersytecie Merito w Opolu z pedagogiki wszczesnoszkolnej i przedszkolnej z terapią zajęciową oraz licencjat z pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej z językiem angielskim. Ukończyłam również kurs we Wrocławiu na trenera masażu Shantala dzieci oraz osób dorosłych. Ukończyłam studia podyplomowe z integracji sensorycznej. Na co dzień pracuję jako wychowawca w przedszkolu z dziećmi z niepełnosprawnością. Jestem nauczycielem z głową pełną pomysłów. Moja praca daję mi możliwość realizowania szalonych i kreatywnych rzeczy i za to ją uwielbiam. Uśmiech dziecka oraz jego postępy to jest cześć która najbardziej uświadamia mnie w tym, że zawód który wybrałam to również misja. Zawsze staram się podążać za dzieckiem i stwarzać mu odpowiednią dla niego przestrzeń. Prowadząc zajęcia dbam o samopoczucie dziecka, jego komfort, bezpieczeństwo oraz o to, aby poprzez zabawę realizowało cele terapeutyczne. Stałe doskonale swój warsztat pracy, pogłębiam wiedzę oraz zainteresowania.

Agnieszka Jankowska

Jako psycholog oraz certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej pracuję na co dzień z dziećmi i młodzieżą z różnymi niepełnosprawnościami oraz zaburzeniami, takimi jak MPD, spektrum autyzmu, trisomia i inne. Ukończyłam studia z przygotowania pedagogicznego, dzięki którym miałam możliwość wzbogacić swoje doświadczenie o pracę w przedszkolu wspierając nauczycieli, rodziców oraz prowadząc zarówno indywidualne, jak i grupowe zajęcia z przedszkolakami. Po godzinach pracy ważnym krokiem rozwoju są dla mnie szkolenia i kursy. Jednym z ważniejszych szkoleń, które pozwala mi lepiej dotrzeć do osób ze szczególnymi potrzebami był 3-stopniowy kurs „Sposoby komunikacji osób głuchoniewidomych”. Umożliwił mi on odnajdywanie satysfakcjonujących sposobów komunikacji z dziećmi, które posługują się komunikacja niewerbalną. Ponadto stale doszkalam się z zakresu terapii osób z różnymi zaburzeniami i deficytami (ADHD, spektrum autyzmu, zaburzenia lękowe). Podczas swojej pracy na pierwszym miejscu stawiam relacje z pacjentami oraz ich dobre samopoczucie. W wolnych chwilach lubię czytać książki i aktywnie spędzać czas na świeżym powietrzu.

Karolina Czemes

Jestem fizjoterapeutą i terapeutą integracji sensorycznej. Prowadzę terapię u dzieci z wadami postawy, zaburzeniami integracji sensorycznej. Posiadam również doświadczenie w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu i różnymi niepełnosprawnościami. Dążę do realizowania celów terapii poprzez ćwiczenia z elementami zabawy i pragnę, by zadania terapeutyczne inspirowały dzieci do rozwoju.

Ukończyłam studia licencjackie w Państwowej Medycznej Wyższej Szkole Zawodowej w Opolu oraz studia magisterskie na Politechnice Opolskiej. Po studiach ciągle rozwijam swoje kwalifikacje poprzez udział w kursach, szkoleniach oraz warsztatach. Ukończyłam kursy „Diagnoza i terapia ręki”, „Trójpłaszczyznowa Terapia Manualna Wad Stóp u Dzieci na podstawach neurofizjologicznych – metoda Zunkunft – Huber”, „PNF podstawowy”, „PNF i Skoliozy”.

 

Dominika Mosion

Jestem logopedą, muzykiem i trenerem wokalnym. Moja praca jest moją pasją, a praca z pacjentami – spełnieniem jednego z marzeń. Ukończyłam studia na kierunku „Logopedia z Językiem Polskim jako Obcym” na Uniwersytecie Opolskim. W przyszłości pragnę zostać onkologopedą. Uczestniczę w wielu szkoleniach, ciągłe poszerzając swoje kompetencje. Dzięki temu mogę jeszcze skuteczniej pomagać małym pacjentom. Na każdego pacjenta patrzę w sposób indywidualny i holistyczny oraz dostosowuję przebieg terapii do jego potrzeb i możliwości. Prowadzone przeze mnie zajęcia logopedyczne to czas terapii odbywającej się poprzez zabawę w bezpiecznej, ciepłej i przyjaznej dziecku atmosferze.

Aleksandra Kropielnicka-Ostrowska

Jestem fizjoterapeutą i terapeutą Integracji Sensorycznej. Ukończyłam Wrocławski AWF oraz Wyższą Szkołę Rehabilitacji w Warszawie. Uczestniczyłam w wielu szkoleniach, między innymi: PNF, FITS, Terapia ręki u dzieci z problemami neurologicznymi, Integracyjna Terapia Blizn, Terapia nerwowo-mięśniowa, Masaż tkanek głębokich, Kinesiotaping KT1/KT2. Praca z dziećmi wymaga ode mnie kształcenia, kreatywności, elastyczności i nieustannie sprawia mi wiele radości. 

Martyna Szymanek

Jestem psychologiem, pedagogiem, Trenerem Umiejętności Społecznych, Terapeutą SI oraz Terapeutą ręki. 

Ukończyłam 5-letnie, dzienne studia magisterskie na kierunku – psychologia w Instytucie Psychologii na Uniwersytecie Opolskim, a pedagogikę ukończyłam z wyróżnieniem w Wyższej Szkole Humanistyczno-Ekonomicznej w Brzegu. Posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, zarówno w kontekście indywidualnej pomocy psychologicznej, jak i prowadzenia zajęć grupowych. Pracuję również w szkołach, więc nie są mi obce codzienne zmagania dzieci, rodziców i kadry pedagogicznej. Ciągle poszerzam swoje kwalifikacje i kompetencje, mając świadomość jak ważny jest nieustanny rozwój w pracy psychologa. 

Potrafię grać na gitarze, co czasem wykorzystuję podczas warsztatów jako element muzykoterapii. Kieruję się głównie psychologią pozytywną, która skupia się na zasobach i mocnych stronach osób, a nie na ich deficytach. Dbam o to, aby każde spotkanie z dzieckiem czy rodzicem odbywało się w bezpiecznej i przyjaznej atmosferze oraz było motywacją do pracy według potrzeb. 

Kaja Peroń

Jako dyplomowany fizjoterapeuta i terapeuta Integracji Sensorycznej specjalizuję się w pracy z dziećmi i młodzieżą, oferując kompleksowe wsparcie w zakresie terapii ruchowej oraz sensorycznej. Każde dziecko traktuję indywidualnie, dostosowując metody pracy do jego potrzeb, możliwości i etapu rozwoju. Podczas zajęć dbam o atmosferę bezpieczeństwa, zaufania i uważności, które są fundamentem skutecznej terapii.

Stale rozwijam swoje kompetencje, uczestnicząc w specjalistycznych szkoleniach i kursach, dzięki którym mogę trafnie diagnozować i skutecznie wspierać moich małych pacjentów. Ukończyłam m.in.:
• kurs terapeuty Integracji Sensorycznej (SI),
• terapię skolioz metodą FITS oraz ISSR Schrot,
• trójwymiarową terapię stóp,
• szkolenie z zakresu wad postawy (hiperkifoza, hiperlordoza),
• terapię nerwowo-mięśniową,
• terapię narzędziową tkanek miękkich,
• masaż tkanek głębokich,
• kinesiotaping,
• pinoterapię.

W pracy terapeutycznej łączę wiedzę z zakresu rozwoju psychoruchowego dziecka, biomechaniki i terapii manualnej. Moim celem jest wspieranie dzieci w osiąganiu ich pełnego potencjału ruchowego oraz poprawa komfortu i jakości codziennego funkcjonowania.

Urszula Mosion

Jestem dietetykiem, a moim celem jest wspieranie zdrowego rozwoju najmłodszych poprzez odpowiednie żywienie. Ukończyłam studia z dietetyki na Uniwersytecie Opolskim i stale poszerzam swoją wiedzę, biorąc udział w wielu kursach i szkoleniach. W pracy stawiam na indywidualne podejście – każde dziecko to inna historia, inne potrzeby i inne możliwości.

Pomagam w kształtowaniu zdrowych nawyków żywieniowych oraz wspieram dzieci i ich opiekunów w trudnych sytuacjach związanych z odżywianiem, takich jak wybiórczość pokarmowa, brak apetytu, alergie pokarmowe czy inne trudności. Wierzę, że dobra relacja i współpraca z rodziną to klucz do sukcesu dietoterapii – a małe zmiany mogą prowadzić do wielkich efektów.